Persbericht: 1788 Beef introduceert nieuwe Wagyu-lijn

1788 - logo - Jan Zandbergen Group

1788 Beef, een merk van de Jan Zandbergen Groep, kondigt met trots de lancering aan van zijn nieuwe assortiment Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees. Deze nieuwe productlijn zal klanten zeker verblijden met zijn uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak.

1788 Beef staat al jaren bekend in de horeca- en foodservicemarkt voor zijn hoogwaardige graangevoerde rundvlees uit Australië, dat onlangs nog Black Angus geverifieerd werd. Nu kan het bedrijf ook een compleet nieuw assortiment puur Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees leveren.

“We zijn verheugd onze klanten deze nieuwe Wagyu-lijn te kunnen aanbieden,” zegt Kaj Lelieveldt, Sales Executive bij de Jan Zandbergen Groep. “We zijn ervan overtuigd dat onze klanten tevreden zullen zijn met de uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak van ons nieuwe 1788 Wagyu-rundvlees.”

Het Wagyu-vee ondergaat een speciaal dieet dat alleen natuurlijke supplementen zoals graan, gras en maïs bevat gedurende minstens 300+ dagen. Dit speciale dieet verbetert niet alleen de smaak, maar maakt het rundvlees ook gezonder en voedzamer. Door dit dieet krijgt het rundvlees een AUSMEAT-marmeringsscore van minstens 6-7. Dit zorgt ervoor dat klanten een consistent product van de hoogste kwaliteit met de beste smaak en textuur ontvangen.

1788 Beef is vastbesloten om klanten de beste producten te bieden, en deze extra nieuwe lijn van Wagyu-rundvlees zal zeker hoge verwachtingen overtreffen.

Over 1788 beef

1788 Beef biedt een verscheidenheid aan Black Angus- en Wagyu-rundvlees voor de foodservicesector in Europa. Bij 1788 staan we erom bekend alleen het allerbeste te selecteren, omdat we alleen het allerbeste verkopen. Deze selectie is zo grondig als het zou moeten zijn. Juist door onze selectie, voedingsmethoden en een locatie die bekendstaat om zijn gunstige klimaat en groene vlaktes, kunnen we u het meest hoogwaardige Australische rundvlees bieden. Meer informatie is te vinden via de knop.