Uitbreiding van het assortiment van The Meatlovers

The Meatlovers - logo - Jan Zandbergen

Begin 2016 zette Jan Zandbergen World-Wide Quality in Meat een nieuw vleesconcept in de retailmarkt; The Meatlovers. Een breed assortiment bevroren vlees waarmee de consument de restaurantbeleving in huis kan halen. Vanaf week 46, met het najaar – het wildseizoen- in beeld is het assortiment uitgebreid met wild en gevogelte producten. Hiermee komt het assortiment van The Meatlovers op ruim 50 artikelen.

Het wildassortiment bestaat onder andere uit hertenbiefstuk, reebiefstuk, hazenrugfilet, maar ook herten- of wildzwijnpuntjes voor een heerlijk stoofpotje en hele hazen- en konijnenbouten. Denk voor gevogelte artikelen aan kalkoentournedos, eendenborstfilet, fazantfilet en struisvogelbiefstuk, maar ook aan kwartel, hele kalkoen en hele parelhoen.
Uiteraard zitten de vacuüm verpakte ‘steak’ producten weer in zeer aansprekende doosjes met informatie over de herkomst van het vlees en smaaksuggesties. Tevens zit er een receptenkaartje in de doos.

Uitbreiding van The Meatlovers houdt niet op bij een groter assortiment. Ook het aantal fysieke winkels waar het merk verkrijgbaar is groeit gestaag. Consumenten kunnen The Meatlovers (www.themeatlovers.nl) inmiddels verkrijgen bij ruim 60 Jumbo Supermarkten. Natuurlijk is het ook bij Jumbo Online te bestellen en daarmee bij vrijwel alle lokale Jumbo filialen beschikbaar. Verder zijn inmiddels de eerste verkopen naar Duitse retail op gang gekomen.

Over The Meatlovers

Het concept bevroren vlees bestaat uit 3 lijnen: toegankelijke burgers voor iedere vleesliefhebber, inspirerende steaks voor de passionele hobbykok en grotere delen voor de professionele thuiskok. Het vlees is van hoogwaardige kwaliteit en wordt door ervaren slagersmensen geportioneerd en vacuüm verpakt. Hierna wordt het direct diep gevroren. The Meatlovers bevriest als het ware de kwaliteit. Hierdoor heeft het vlees een lange houdbaarheid. Met The Meatlovers heeft de consument altijd een goed stuk vlees in de vriezer en is het bij ontdooien voor bereiding nog steeds zoals het was; op z’n best!

Kwaliteit en smaak staan voorop bij The Meatlovers. Daarnaast wil het oog ook wat. De burgers en steaks zijn verpakt in doosjes met een exclusieve uitstraling, passend bij de kwaliteit. Informatie over de herkomst van het vlees en smaaksuggesties staan op de doos weergegeven. Binnenin de doos treft de consument ook een receptenkaartje aan. De grotere vleesdelen zitten niet in een doos maar zijn voorzien van een banderol.